Avantages de l’ordinateur

Les nouvelles technologies de l’information ont des effets visibles sur notre vie quotidienne. Moyen de divertissement ou instrument de travail, l’ordinateur fait partie de notre vie de tous les jours. Andrei (31 ans ) est un mordu de l’ordinateur. Il ne pourrait pas imaginer la vie sans  “la boîte magique”. Voilà ce qu’il dit  „j’utilise l’ordinateur presque tout le temps et pour différentes raisons. Premièrement il est un moyen d’information qui aide à enrichir mes connaissances. C’est vraiment incrédible la quantité d’information qui circule sur le net. Comme beaucoup de sujets m’intéressent j’utilise les moteurs de recherche web pour trouver ce que je veux. Un mot clé dans la boîte de recherche, un click et voilà: des centaines de sites qui contiennent l’information dont j’ai  besoin s’affichent sur l’écran. Puis j’utilise l’ordinateur pour discuter avec mes amis par le messager ou e-mail, nous échangeons des idées, des photos. C’est fascinant. Comme ma soeur  vit en Angleterre, je peux parler plus facilement avec elle, je peux la voir dû à un caméra web. La qualité de la communication est très bonne, on dirait qu’on parle au téléphone. Mon ordinateur est devenu une vraie centrale de communication, je peux parler, voir, écrire et même envoyer des sms sur les téléphones mobiles de mes amis. Finalement, j’ai découvert un autre emploi de l’ordinateur: de faire des achats en ligne. Selon moi, il est plus simple, facile, pratique et confortable. Internet est ouvert 24 heures de 24, 7 jours par semaine. L’offre est variée, les prix sont attrayants et les termes de livraison sont excellents.

En conclusion les avantages de l’ordinateur sont nombreux et je suis sûr que l’univers des télécommunications ne cessera pas d’évoluer pour rendre notre vie plus pratique et plus confortable.

TRADUCERE:

Noile tehnologii ale informatiei au efecte vizibile asupra vietii cotidiene. Mijloc de divertisment sau instrument de lucru, calculatorul face parte din viata noastra de zi cu zi. Andrei(31 de ani) este un pasionat al calculatorului. El nu ar putea sa-si imagineze viata fara ¨cutia magica¨. Iata ce spune el: ¨folosesc calculatorul aproape tot timpul si din numeroase motive. In primul rand este un mijloc de informare care ma ajuta sa-mi imbogatesc cunostintele. Este intr-adevar incredibila cantitatea de informatie care circula pe net. Cum ma intereseaza multe subiecte folosesc motoarele de cautare web pentru a gasi ce vreau. Un cuvant cheie in casuta pentru cautare, un click si iata: sute de site-uri care contin informatia de care am nevoie mi se afiseaza pe ecran. Apoi folosesc calculatorul pentru a discuta cu prietenii mei prin messenger sau e-mail, schimbam idei, fotografii. Este pasionant. Cum sora mea traieste in Anglia pot sa vorbesc mai usor cu ea, sa o vad datorita unei camere web. Calitatea comunicarii este foarte buna, ai zice ca vorbesti la telefon. Calculatorul meu a devenit o adevarata centrala de comunicare, pot sa vorbesc, sa vad, sa scriu si chiar sa trimit sms-uri pe telefoanele mobile ale prietenilor mei. In sfarsit, am descoperit o alta utilitate a calculatorului: sa fac cumparaturi online. Dupa mine, este mai simplu, usor, practic si confortabil. Internetul este deschis 24 din 24 de ore, 7 zile pe saptamana. Oferta este variata, preturile sunt atragatoare si termenele de livrare sunt excelente.

Pe scurt, avantajele calculatorului sunt numeroase si sunt sigur ca universul telecomunicatiilor nu va inceta sa evolueze pentru a ne face viata mai comoda si confortabila.

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

