11. Si vous aviez le choix, où aimeriez-vous vivre: dans une grande ville ou à la camapgne ? Donnez une réponse structurée et argumentée.

2 gânduri despre „11. Si vous aviez le choix, où aimeriez-vous vivre: dans une grande ville ou à la camapgne ? Donnez une réponse structurée et argumentée.

  1. sandibelle Mai 10, 2008 la 5:08 am Reply

    si eu care ma gandeam ca voi gasi aici rezolvarea subiectului😦
    dar postul asta e pus ca lumea sa lase comentarii, cu alte cuvinte, se asteapta…mai multe raspunsuri😀 voi mai astepta si eu:P oricum, daca n-ar fi fost matematica asta atat de grea, incat sa-mi pape tot timpul, poate ca le-as fi facut personal mini-eseurile pentru franceza…

  2. sandibelle Mai 10, 2008 la 1:58 pm Reply

    e-he…daca ma uitam mai bine, vedeam ca subiectul e rezolvat, oarecum…scanat:D
    am avut curiozitatea sa vad daca mi s-a raspuns….propriu-zis nu, insa…atentie, atentie, de trei ori atentie!

Lasă un răspuns

